2016年4月22日星期五

Ch.10 彩斗之魂



在科學省保衞戰一役後,網路世界再度回復平靜;另一邊廂,一眾網路救星們也都恢復自己的工作。炎山繼續為IPC的業務而埋頭苦幹,雷火返回夏洛國繼續執行任務,熱斗及美露則繼續他們的中學生活......總之,各有各忙。

當然,恢復正常生活對熱斗而言,意味著一些家常便飯的事情再度出現:上學遲到被罰、忘了做功課、只顧看漫畫而被洛克人督促説教......雖說這都是一些糟事,但再糟也好過花費無限精力與敵人們周旋。

很快又到了週末。對熱斗來說,看來這還真是平淡的一週呢。不過,他並沒有想到,接下來所發生的事情將完全改寫這一週的平淡。

「起身喇,熱斗!」

一如既往,熱斗對自家領航員的呼喚充耳不聞。

在深深吸過一口氣後,伴隨著的是這位藍色領航員的咆吼;聲音從書桌上的PET沖出,產生極為強勁的聲浪,把熱斗震得從床上給彈了起來。

「日日都要咁做,真係辛苦你喇,洛克人。」在PET的空間內,看著洛克人一副上氣不接下氣的疲態,身旁的得意露不禁輕輕苦笑。

「嗶嗶嗶...」意識到這是信息通知,洛克人便打開查看,並把它轉達予熱斗。

「熱斗,媽媽傳送咗則訊息畀你呀。佢想你幫手搵本舊相簿畀佢呀。」

「舊相簿?」熱斗立即走到相簿櫃前仔細看看。

「媽媽有冇話本相簿咩顏色㗎?」

「佢話應該係藍色㗎。」

「藍色?係呢個喇!」熱斗很快便找出相簿。

「平時媽媽一向都好細心嗰喎,點解佢今日又會咁大意嘅?」

隔著螢幕,熱斗與洛克人互相凝視,然後不禁微微一笑。

「叮噹!」

在門鈴響過後,熱斗便打開門户一看,原來那是媽媽。

「要麻煩你真係唔好意思呀,熱斗。」

「唔好咁講啦,媽媽。不過點解你會突然間用到舊簿嘅?」

「因為今晚我會同我班中學同學食飯呀。」春香笑盈盈地對兒子說:「大家約好咗交換相簿一齊睇,一齊回到中學時,我又點可以錯過呢?」

「原來係咁。」熱斗不禁苦笑,心想:相簿這個玩意還真是只有老一輩才會用的。

「媽媽,你講嘅相簿係咪就係呢個喇?」

「係呀!熱斗果然叻仔喎!」春香歡喜地摸摸兒子的頭髮。

「我唔細㗎喇,媽媽。」這讓熱斗感覺十分尷尬,臉也在這時給漲紅起來。

「時間都唔早喇,不如我去煮個早餐畀你食啦。」看見兒子為難的表情,春香也不勉強他了。在放下舊相簿以後,她便走進廚房工作。

「咦,呢張係...?」

熱斗走到相簿櫃前,拾起這張丟在地上的照片查看。他認得照片中其中一個嬰兒便是自己,但另一個嬰兒究竟是誰呢?他怎樣也想不起來。

「洛克人,你覺得呢個BB係邊個嚟呢?」

「吓?我...我都唔知喎,可能...係醫院病房裏面其他父母嘅BB卦。」

「係呀...」熱斗想了想,然後說:「睇番以前自己啲相,先發現原來以前我係咁得意嗰喎。」

「哈哈!」

其實洛克人早已知悉那名男嬰的身份,但因為特別的原因,他不能把真相告訴熱斗,只好假裝不知。一直在旁的得意露也察覺到洛克人的異樣,感覺他好像對某件事情有所隱瞞;只有素來觀察力較弱的熱斗絲毫沒有察覺。

「媽媽,張相另一個BB係邊個嚟㗎?」雖然熱斗沒有明察秋毫的本事,但卻有著強烈的求知慾。

「熱斗,媽媽宜家好忙㗎,不如遲啲先問啦。」洛克人急忙地嘗試阻止,但看來並不成功。

「我都唔係好忙啫,就畀我睇睇...呢張相?!」只見春香開始緊張起來,但兒子就在她面前,身為母親總不能對兒子説謊的。只見她深深吸了一口氣,然後對兒子說:「對唔住呀,熱斗。媽媽怕你太早知道會唔開心,所以一直都冇同你講過呢件事。其實,呢位就係你嘅雙胞胎哥哥,光彩斗。」

「我嘅...雙胞胎...哥哥?!」頓時熱斗的內心像是被投下一枚深水炸彈,整個人被炸得目瞪口呆。

「但因為患上一種先天性疾病,佢喺出世之後一年就離開咗人世。」説到這裡,春香聲淚俱下,淚水一點一點地由雙眼滑下,沾濕了她的衣領。

「唔好咁啦,媽媽。呢個唔係你嘅錯嚟。」

「熱斗...」春香努力忍住淚水,向兒子説:「陣間你可唔可以跟我去一個地方呀?」

「一個...地方?」

......正午,秋原町紀念墓園......

熱斗帶著透過複製實體而實體化的洛克人及得意露,跟著媽媽來到了秋原町市內的墓園。有別於一般市中心地帶,這裡並沒有繁華鬧市的囂聲、汽車與高樓,有的只有一片綠油油的草地及幽靜的環境。

明白到洛克人怕鬼的弱點,熱斗便先讓他及得意露在外面等候,自己則跟著母親進入墓園。

一般來說,墓園總是給人一種可怕、神袐的感覺。然而,當真正來到這裡,熱斗才真正明白墓園並不是那樣恐怖;相反,這清靜的環境卻能讓自己洗滌內心的混亂及煩燥,給自己一種莫名的舒𣈱感。

「熱斗,呢個就係你哥哥嘅墓碑。」

看著母親指著的墓碑上刻著哥哥在世的時間:1992.6.10 - 1993.12.20,熱斗心中不禁哀歎:哥哥果然是英年早逝呀!若果現在他還在世的話,究竟會是怎樣呢?

在墓園外,洛克人正為可能遇見幽靈而害怕得冷汗直冒;相反,在旁的得意露卻擺出一副十分期待的樣子。

他們並沒有預計錯誤。不久後一個幽靈狀的半透明身影從遠處向洛克人那邊飛去。看到幽靈的影子,一向懼怕靈怪的洛克人立即找棵老樹躲了起來;相反,得意露卻顯得十分雀躍,急不及待地上前與「幽靈」對話。

「你好呀,幽靈哥哥!我叫得意露呀!」

「你...你好。」相比得意露的主動熱誠,「幽靈」反倒顯得含羞及被動。

「點解你會喺度出現嘅,幽靈哥哥?」

「...不如你直接叫我個名吖。」被這樣稱呼,「幽靈」心中有點不是味兒。「我叫光彩斗,多多指教!」

「彩斗?...哦,原來你就係熱斗嘅哥哥喇?」沒預計到自己竟能與熱斗的哥哥交談,得意露心情特別興奮。「熱斗今日都有嚟探你呀,不如等我叫佢出嚟啦!」

「多謝你呀,得意露,我諗...都係唔使喇。」明白到此舉可能會嚇壞了弟弟和母親,彩斗回絕了得意露的好意。「只要可以知道細佬嘅生活情況,我就心滿意足喇。」

「你話熱斗呀...,佢都生活得幾好㗎!......」得意露滔滔不絕地描述熱斗的生活近況,而彩斗也聽得津津有味。

經過一大堆描述後,彩斗總算明白熱斗的生活狀況。「多謝你咁詳細嘅描述呀,得意露。不過,你所講嘅領航員,係...?」

「佢叫洛克人呀!佢宜家喺嗰度呀,不如我去叫佢過嚟吖!」

彩斗往前一看,只見那棵樹後躲藏著一個藍色的身影;其全身皆被樹幹所遮蓋,只餘下頭盔那青藍色的一角仍能被勉強看見。

「我諗都係唔使喇!」彩斗笑了笑說,他明白自己直接露面只會令對方更為害怕,無助彼此交流。「不過,你可以幫我一個忙嘛?」

「嗯?」

「其實我咁早就離開呢個世界,根本就冇盡到哥哥照顧細佬嘅責任。我覺得自己好對熱斗唔住。但係,照你頭先所講,洛克人的確係代替我去完成哥哥嘅職責。」說到這裡,彩斗頓了一頓,然後繼續說:「所以,請你幫我同洛克人講聲多謝吖。」

「包喺我身上啦,彩斗哥哥!」

「多謝你呀,得意露。」聽見得意露的承諾,彩斗滿意地笑了笑。「時候都唔早喇,有機會嘅話我哋再見啦,得意露。」說畢,彩斗那半透明的軀體便漸漸消失。

「再見喇,彩斗哥哥!」

另一邊廂,熱斗與母親春香亦剛完成拜祭儀式。

「希望哥哥你能夠保祐家人嘅生活,乃至世界嘅安全啦。」隨著熱斗祈禱完畢,他與母親便準備離開墓園。「我哋一定會再嚟探你㗎!」他們不謀而合地想著。

當他們走出墓園,只看見洛克人怯懦地躲在樹後及得意露燦爛的笑容。

「你哋頭先真係見到幽靈呀?」

「係呀,熱斗!」得意露笑盈盈地説:「我見到彩斗哥哥呀!」

「見到...彩斗?」在旁的春香感到十分詫異。

「哈哈哈哈,唔係吓嘛?」熱斗卻不以為然,他認為得意露所說的也許只是創意的想像罷了。

「喂喂,你唔係真係咁驚吓嘛,洛克人。」

「熱...熱斗呀...」

「乜洛克人咁驚幽靈嘅咩?」得意露好奇地問。畢竟在他的記憶中,洛克人係一個什麼也不怕的強者。

「對唔住呀,得意露。其實我冇資格做你大哥哥。」

「做乜咁講呀,洛克人?」

「其實...我係好怕鬼㗎......自從一次喺科學省嘅網路世界內遇到幽靈狀嘅病毒之後,我就對幽靈有種不可磨滅嘅陰影。嗰次我差啲就被刪除,好彩爸爸及時救番我咋。」

「原來洛克人你有過咁可怕嘅經歷㗎?」在旁的熱斗恍然大悟,那怪不得洛克人會那麼害怕幽靈了。

「但係...身為大哥哥,我係唔應該呃你㗎......對唔住呀,得意露。」

「其實,我都唔應該搵呢啲嚟嚇你,去加大你嘅心理陰影㗎。」得意露也頓時覺得自己以前有錯。「對唔住呀,洛克人。」

「既然大家都互相道歉咗,咁我哋不如暫時放低呢啲唔開心嘅事啦!」春香對那三位男孩笑著說:「就等我番去為大家炮製下午茶啦!」

「太好喇,多謝媽媽!!!」一想到有美味可口的佳餚,熱斗便興奮大叫起來。

在那棵老樹的另一邊,一個神秘人物在背後奸笑著。

「洛克人,光熱斗,好快就會係你哋嘅死期喇,哈哈哈哈哈!!!」



上一章              下一章

沒有留言:

發佈留言